30 Mart 2010 Salı

Modül 3’de Öğrendiklerim

1-Bu modül, öğrencilerinizin kalıcı öğrenmesi üzerinde İnternetin etkilerini düşünmenize yardımcı oldu mu? Nasıl?
2-Öğrenme ve öğretme süreçlerini desteklemek için İnterneti nasıl kullanabilirim?
3-İnternetin uygun biçimde kullanımını nasıl sağlayabilirim?

1 yorum:

  1. 1-İnternetin kalıcı öğrenme üzerinde büyük ölçüde fayda sağlayacağını,öğencileri araştırmaya,sorgulamaya yönlendireceğini düşünüyorum.Öğrencileri bilgiye yönlendirdiğinden dolayı da öğrenilen bilgilerin ve edinilen kazanımların kalıcı olacağını düşünüyorum.
    2-Ben bu süreçte sadece araştırmaya ve bilgiyeyönlendiren olacağım.web 2 araçlarının kullanımını sorunsuz hale getirmeliyim ki;aynışekilde bunların kullanımını öğrencilerimede sorunsuz olarak aktarabileyim.
    3-İnternet kullanımının olumlu ve olumsuz olan yönleri öğrencilere aktarılmalı,internetin düzgün ve bilinçli kullanıldığında çok kapsamlı bir teknolojik araç olduğu,çağımızın internet çağı olduğu;ancak intnetin faydlarının yanında zararlarının da küçümsenemeyecek ölçüde olduğu yönünde öğrenciler bilinçlendirilmelidir.İnternet kontrollu kullandırılmalı,gerekirse filtrelendirilmelidir.

    YanıtlaSil